logo

Krajowa Wystawa Psów Rasowych

Dodano: 2012-03-13  |  Wyświetleń: 5201  |  Komentarzy: 26  |  Tak: 0  |  Nie: 0

XXXIX Krajowa Wystawa Psów Rasowych - Jarosław 3-4.03.2012r.na której wzięło udział 600 psów z 130 ras z Polski i zagranicy.

Czy podobał ci się film?

 

Udostępnij

Dodaj komentarz:

Komentarze:

borys  |  2013-08-15

wybierzesz sie ze mną na wystawę psów z tego co wnioskuje lubisz psy urocza b.... zapraszam pooglądamy ;)

poważny  |  2012-12-13

Ktoś sie naciął na spaniu z psem??? Co tak z gruszki ni pietruszki!!

suczkowska  |  2012-12-12

pieski są piekne ale nie radzę z nimi spać !!!!lepiej mieć tzw. chłopa.

bis  |  2012-05-31

Pani LODZIA z Wilczyski,napewno nie jest tak zdolna artystycznie,jak jest podobna do LODZI z RANCZA....ten uśmiech...ta mina...wykapana LODZIA... TA PARA- Lodzia i Czerepak... Słynne te Wilczyska...niczym Ptaszkowa....

gorliczanka  |  2012-04-26

do ''gościa'' Myślę że możesz szykować pomału jakiegoś szczeniaczka dla mnie może być lablador ale tylko i wyłącznie czarny...POZDRAWIAM :):):)

poważny  |  2012-03-15

sia-Ba..nikt nie przekroczył granicy...jest super..POZDRAWIAM GORĄCO..:)

sia-Ba  |  2012-03-15

OK..''poważny'' ale kiedyś trzeba..są pewne granice..a co do burmistrza Bobowej to mamy go dość w naszej telewizji..SZKODA ŻE TAKIEGO OPERATYWNEGO NIE MAMY! Wyciągnął by zakłady pracy z opresji itd..ma gadane że hej.człowiek ANIOŁ..Tylko nikt nie pokaże ciemnych stron medalu..

madziula  |  2012-03-15

moze doczekam sie kiedys takiego przyjaciela czlowieka,nie tylko ja marze w moim domu za takim przyjacielem...sliczne

poważny  |  2012-03-15

Nie poważniej''sia-ba'' nie poważniej proszę..nie do twarzy z powagą!FAJNE TO BYŁO!Pieski oglądałem i są super ale czasami trzeba się oderwać od rzeczywistości..Na marginesie to dobrze że taka telewizja jest,ze możemy oglądać coś innego ciekawego...niż tylko władza,problemy..BURMISTRZ..który na jednej ze stacji jest wyniesiony na podium...TAK TRZYMAĆ..POZDRAWIAM!

sia-Ba  |  2012-03-15

Na koniec sensowny wreszcie sensowny komentarz..coś w temacie..POZDRAWIAM TV GRYFIT..

DAYA  |  2012-03-14

Bardzo fajny reportaż.Wszystkie psy są piękne , ale moim faworytem jest Syberian Husky - eyes the color of the sky .Pozdrowienia dla <>!

borys  |  2012-03-14

w zupełności przyznaje ''poważnemu'' rację..pozdrawiam GORLICZANKĘ ;)

poważny  |  2012-03-14

O humorze było do ''sia-ba''..takich pań więcej!

borys  |  2012-03-14

madziula..Ciebie żal..jak czegoś nie zrozumiesz to się nie wypowiadaj...nie wiem czy ktoś ma męza czy nie

poważny  |  2012-03-14

Muszę przyznać że niektóre kobiety mają poczucie humoru. jak by takich było więcej to świat byłby weselszy! A tak to nuuuda...

madziula  |  2012-03-14

panie Borysie żal mi pana że pan myśli że pies jest konkurencja dla mężczyzn ale jeśli tak jest u pana to ups...przykre!!!na koniec mam rade niech się Pan tak nie zamartwia o innych mężów oni dadzą sobie na pewno radę!!!!pozdrawiam:)))

sia-Ba  |  2012-03-14

HEJ PANOWIE!BEZ ZGRYŻLIWOŚCI PROSZĘ!Dzięki za terminarz wystaw..już szukam jakiegoś PUPILKA..na smycz go i może się załapię 16-19 marca..myślę że mnie''gość''zabierze ze sobą...POZDRAWIAM.....:) :):)

borys  |  2012-03-14

spoko..bez obrazy! Niczego nie bpsuje..uznałem tylko że to troszke nie tak pouczać kobietę co ma robić..ale czuję tu jakieś powiązania..A z tą kasą ostrożnie PANOWIE..kto naprawdę ją ma to sie nie chwali..pozdrawiam

bodo  |  2012-03-14

borys.....Czego się wymądrzasz ???Czego psujesz miłą atmosfere na tym FORUM..?? Jak się ma kase to i można mieć pieska i warunki mu stworzyć...A czy ty wiesz co robi pies,jak nie ma co robić ?? A może "gość" sobie tylko żartował...a TY się unosisz...SPOKO...

borys  |  2012-03-14

gosciu..jak ktoś napisał miły komentarz to nie pouczaj!Troszke pokory..moze ktos nie ma warunków na hodowlę..spać to pewnie ta pani ma z kim...

gość  |  2012-03-13

Najbliższa Wystawa jest w Katowicach-16-19 marca,8 kwiecień-Zabrze, 22 kwiecień- Częstochowa,13 maj-Krosno,16-17 czerwiec-Kraków, 15 lipiec-Nowy Targ,19 sierpień-Nowy SĄCZ,itd...

borys  |  2012-03-13

dowcipny ten gośćjak chce to niech sobie nakupi psów...nakupic to nie problem

borys  |  2012-03-13

super psy zwlaszcza te z dużych ras..ja chętnie zabiorę na wystawe..po co od razu kupować tylko proszę dać mi namiar...

gorliczanka  |  2012-03-13

Ok..gościu..dzięki za rady..narazie mam kotka a MYŚLĘ że jak się przeprowadzę na wieś to dostanę obiecanego rasowca w prezencie :)

gość  |  2012-03-13

gorliczanko....Żeby pooglądać na żywo pieski,....to wystarczy kupić sobie RASOWEGO pieska lub kilka i można sobie oglądać,podziwiać,brać udział w WYSTAWACH....a nawet z nimi można spać...Same PLUSY...Tylko nie wiem co na to mąż...??

gorliczanka  |  2012-03-13

Świetne pieski..wszystkie mają swój urok i zasługują na medal! Ach..zazdroszczę tych wyjazdów..chętnie bym pooglądała na żywo..POZDRAWIAM GORĄCO M..... ..... :)

Ostatnio dodane komentarze

Jakub Gajewski - wiceprezes Wolnych Konopi

RSO | 2017-02-14

Olej RSO i maść konopna THC-V pod: bfk-expert@wp.pl...

D.Malejonek-Panny Wyklęte/Maleo ReggeaRockers

znany | 2017-02-02

kiedy pan powróci, długa ta przerwa?...

B.Kisielewicz - IBB Polonia Volleyball London

Aś | 2016-03-26

Dobry materiał...

IV Londyński Marsz Żołnierzy Wyklętych 2016

patriotka | 2016-03-10

Szacunek że się o tych walczących za naszą wolność pamięta.....

B.Kisielewicz - IBB Polonia Volleyball London

MM | 2016-02-11

Ładnie Pan wygląda P. Rafale....

© Copyright 2011 GryfitTv Wszelkie prawa zastrzeżone!!!.